• صفحه نخست
  • تماس با ما
جمعه 31 شهریور 1402
کمک درسی ⭐
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • اخبار تحصیلی
  • اول ابتدایی
  • دوم ابتدایی
  • سوم ابتدایی
  • چهارم ابتدایی
  • پنجم ابتدایی
  • پایه ششم
  • پایه هفتم
  • پایه هشتم
  • پایه نهم
  • پایه دهم
  • پایه یازدهم
  • پایه دوازدهم
  • کنکور
  • اخبار تحصیلی
  • اول ابتدایی
  • دوم ابتدایی
  • سوم ابتدایی
  • چهارم ابتدایی
  • پنجم ابتدایی
  • پایه ششم
  • پایه هفتم
  • پایه هشتم
  • پایه نهم
  • پایه دهم
  • پایه یازدهم
  • پایه دوازدهم
  • کنکور
کمک درسی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

خانه » منابع آزمون استخدامی » نمونه سوالات سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با جواب

نمونه سوالات سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با جواب

توسط معلم خصوصی
11 مرداد 1402
0
4.6/5 - (5 امتیاز)

نمونه سوالات سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با جواب

فهرست محتوا
  1. نمونه سوالات سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با جواب
    1. سوالات تستی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
    2. سوالات آزمون ضمن خدمت سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
    3. نمونه سوالات آزمون سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
    4. سوالات ضمن خدمت آموزش و پرورش و سند تحول بنیادین
    5. دانلود رایگان سند تحول بنیادین آموزش و پرورش pdf

دانلود رایگان نمونه سوالات سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

سند تحول بنیادین آذر ۱۳۹۰ در شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب نهایی رسید. این سند در هشت فصل تنظیم و براساس نظر کارشناسان و مسوولان آموزش و پرورش به عنوان نقشه راه وزارت آموزش و پرورش تعیین شده است.

سوالات تستی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

۱-مبانی نظری تحول بنیادین آموزش پرورش شامل کدام مورد می باشد؟

الف-فلسفه ی تعلیم و تربیت            ب- فلسفه ی تعلیم و تربیت رسمی عمومی
ج- رهنامهی  نظام تعلیم و تربیت رسمی عمومی در جمهوری اسلامی               د * -همه موارد

 

۲- در بیانه ارزش ها استمرار فرهنگ اسلامی-ایرانی بر اساس نظام معیار اسلامی از این طریق پیش بینی شده است

الف تدوین فرهنگ متناسب نیازهای جامعه   ب * – ارزیابی آگاهانه و تعامل با سایر فرهنگ ها

ج- ارزیابی و به کار بستن فرهنگ های دیگر        د- ارایه تصویری روشن از واقعیت های فرهنگی جامعه

 

۳- موثرترین عنصر در تحقق ماموریت های نظام تعلیم و تربیت رسمی عمومی به شمار می رود:

الف * – معلم     ب- دانش آموز     ج ) اولیا     د ) برنامه ریزان نظام تعلیم و تربیت

 

۴- در سند تحول کانون تعلیم و تربیت رسمی عمومی و محل کسب تجربه های تربیتی به شمار می رود:

الف – کلاس      ب * – مدرسه      ج – مراکز پژوهشی      د- اماکن کارگاه

 

۵ – در بیانیه ی ماموریت دستیابی به مراتبی از حیات طیبه در سنین لازم التعلیم در چند دوره تحصیلی تعریف شده است ؟

الف – سه دوره چهار ساله        ب – دو دوره شش ساله

ج – یک دوره شش ساله و دو دوره سه ساله         د * – چهار دوره سه ساله

 

۶ – مدرسه در افق چشم انداز ۱۴۴۴ جلوه ای است از : 

الف * – تحقق مراتب حیات طیبه          ب- علم و دانش مستمر تربیتی

ج – رشد همه جانبه ظرفیت ها            د – تحول روز افزون امکانات و تجهیزات

سوالات آزمون ضمن خدمت سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

7 – مدرسه در افق چشم انداز ،زمینه ساز درک و اصلاح موقعیت توسط دانش آموزان و تکوینو تعالی پیوسته ی هویت آنان بر اساس …… است

الف- نیازهای فردی و اجتماعی          ب * -نظام معیار اسلامی

ج- تغییر کارکردهای اجتماعی       د- تصمیم برنامه ریزان آموزشی

 

8 – در دیدگاه مقام معظم رهبری طراحی برای آموزش و پرورش توسط کدام گروه باید محقق شود؟

الف- صاحب نظران تعلیم و تربیت           ب- متخصصان حوزه ی تربیتی

ج- بهترین طراحان نظام های آموزشی   د * – بهترین و برجسته ترین فکرها

 

9 – راهبردهای کلان در سند تحول بنیادین بر اساس …. در این سند مدون شده است .

الف – بیانیه ارزش ها     ب- بیانیه ی مأموریت    ج- چشم انداز     د * – هدف های کلان

 

۱۴ –گسترش و تأمین همه جانبه ی عدالت آموزشی و تربیتی یکی از …. در سند تحول بنیادین به شمار می رود .

الف * – راهبردهای کلان      ب- هدف های کلان      ج – هدف های عملیاتی       د – مأموریت های ضروری

 

۱۱ – یکی از هدف های کلان در سند تحول کسب……و ارتقای فزاینده ی جایگاه تعلیم و تربیتی ایراند ر سطح جهانی تعیین شده است . 

الف – جایگاه شایسته ی آموزشی و علمی فرهنگی در داخل    ب * – موقعیت نخست تربیتی در منطقه و جهان اسلام  ج – جایگاه ممتاز جهانی در فرایندهای تربیتی          د – موقعیت قابل قبول در عرصه های مختلف علمی ،فرهنگی

 

۱۲- ارتقای جایگاه علم و علم آموزی به عنوان عاملی مؤثر در دستیابی به حیات طیبه با تأکید بر کدام مورد صورت می گیرد ؟

الف – تثبیت موقعیت ها و تایید آن ها    ب- توسعه ی نظر پردازی های علمی
ج * – حیثیت کاشفیت و مطلوبیت علم      د – توانمندیسازی جنبه های تربیتی ، علمی و حرفه ای

 

۱۳- یکی از راهبردهای کلان در سند تحول توسعه ی مستمر شایستگی ها و توانمندی های اعتقادی، تربیتی،ع لمی و حرفه ای ……. است .

الف- دانش آموزان       ب * – فرهنگیان     ج- صاحب نظران     د- مردم

 

۱۴- متناسب سازی حجم و محتوای کتاب های درسی، ساعات و روزهای آموزشی با توانمندی هاو  ویژگی های دانش آموزان در راستای طراحی،تدوین و اجرای ……شکل گرفته است ؟

الف- دوره های تحصیلی جدید       ب- نظام های نوین آموزشی

ج * – برنامه های درسی ملی       د – موقعیت های محلی ،منطقه ای

 

۱۵- آشنایی با مفاهیم کلیدی قرآن در این دوره به عنوان یک راهکار در پرورش تربیت یافتگان مورد توجه قرار گرفته است .

الف- دوره ابتدایی   ب * – دوره متوسطه اول     ج- دوره متوسطه دوم      د – دوره پایانی تحصیلات

۱۶ – ایجاد سازو کارهای ترویج و نهادینه سازی فرهنگ ولایت مداری،روحیه ی جهادی و انتظار و زمینه سازی  استقرار دولت عدل مهدی”عج” با بهره گیری از این ظرفیت مورد توجه قرار گرفته است :

الف * – حوزه های علمیه و نقش الگویی معلمان      ب- کانون های فرهنگی و مؤسسات علمی و فرهنگی  ج – نهاد های دینی و تربیتی         د- رسانه های فرهنگی و نقش الگویی معلمان

 

۱7 – گسترش و تنوع دادن به حرفه ها و مهارت های مورد نیاز جامعه و تعلیم متناسب و برنامه ریزی شده ی آن در کدام دوره ی تحصیلی به آن توجه شده است .

الف- ابتدایی       ب –متوسطه اول      ج – متوسطه دوم      د * – همه ی دوره های تحصیلی

 

نمونه سوالات آزمون سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

۱8- ایجاد ساز و کارهای لازم برای هماهنگی رسانه ها و تولید کنندگان کتب ومواد آموزشی، لوازما لتحریر و تجهیزات آموزشی و تربیتی می تواند در جهت تحقق این هدف عملیاتی مؤثر واقع شود:

الف * – ترویج و تعمیق فرهنگ حیا،عفاف و حجاب    ب- تقویت بنیان خانواده

ج-افزایش نقش مدرسه به عنوان کانون پیشرفت تحصیلی د- ایجاد فرصت برخورداری از عدالت اجتماعی

 

۱9- هدف عملیاتی تأمین و بسط عدالت در برخورداری از فرصت های تعلیم و تربیت در این راهکار آمده است .

الف- تنظیم و اجرای برنامه ی جامع کار آفرینی    ب- ایجاد موزه و نمایشگاه علم و فناوری

ج- ایجاد شبکه ای از محیط های یادگیری  د * – اختصاص حداقل ۱۴ و حداکثر ۲۴% از برنامه های آموزشی به معرفی حرفه ها

 

۲۴ – تنظم و اجرای برنامه های جامع کار آفرینی و مهارت آموزی تا پایان برنامه یپ نجم توسعه در برنامه درسی  و آموزشی راهکار مناسب برای هدف عملیاتی زیر است:

الف افزایش نقش مدرسه                                     ب- توسعه فعالیت های علمی

ج * – تنوع بخشی به محیط یادگیری                     د- تأمین وبسط عدالت

 

۲۱- ایجاد سازو کارهای مناسب برای حفظو ارتقای مستمر سطح مشارکت واقفین و خیرین مدرسه ساز در  جهت تحقق این هدف عملیاتی است .

الف- ارتقاء منزلت اجتماعی افراد   ب * – جلب مشارکت ارکان سهیم و مؤثربخش عمومی و غیر دولتی  ج- روحیه ی تعون و همکاری متقابل      د – ترسیم باورهای اجتماعی لازم

 

۲۲- استقرار نظام ملی تربیت معلم و راه اندازی دانشگاه ویژه فرهنگیان با چه رویکردی می باشد ؟

الف- ارتقاء جایگاه ساختار مرکزی علمی   ب * – آموزش تخصصی و حرفه ای تربیت محور  ج- اصلاح ساز و کارهای فعلی مرکزی      د – آموزش مستمر و ویزه فرهنگیان

 

۲۳-طراحی و ارتقای نظام تربیت حرفه ای معلمان در آموزش و پرورش با تاکید بر این بخش صورت گرفته است؟

الف – حفظ تعامل مستمر دانشجو معلمان با مدارس   ب- ارتباط با نهادهای علمی و پژوهشی  ج – امکان کسب تجربیات واقعی از کلاس و محیط های آموزشی   د- * – هموه موارد سه گانه

 

۲۴- در امر تربیت تخصصی،حرفه ای و دینی معلمان و کارشناسان با همکاری دانشگاهف رهنگیان جلب مشارکت این نهاد مورد توجه قرار گرفته است.

الف * – دانشگاههای برتر و حوزه های علمیه    ب – نهادهای فرهنگی و رسانه ها

ج- دانشگاهها و رسانه های ملی        د- حوزه های علمیه و نهادهای فرهنگی

 

۲۵- در هدف عملیاتی باز مهندسی سیاست ها و باز تنظیم اصول حاکم بر، برنامه ید رسی تربیت معلم و مشارکت فعال در تعاملات بین المللی ،اولویت با کدام مورد می باشد.

الف –کشورهای منطقه   ب- کشورهای آسیایی    ج * – جهان اسلام   د- کشورهای هم پیمان

 

۲۶- فراهم آوردن تسهیلات و امتیازات مناسب برای جذب و نگهداشت نیروهای کار آمدد وره ابتدایی در راستای تحقق این هدف است ؟

الف * –برقراری الگوی جبران خدمات و تامین رفاه نیروی انسانی    ب- ایجاد و متناسب سازی فضاهای تربیتی  ج- ایجاد انگیزه در دوره های متفاوت تحصیلی    د – استقرار نظام تعلیم و تربیت رو به روشد

 

سوالات ضمن خدمت آموزش و پرورش و سند تحول بنیادین

۲7 راهکار گسترش و تقویت مدارس و مجموعه های آموزشی و تربیتی خاص علوم انسانی در سراسر کشور در جهت این هدف عملیاتی است .

الف- تنوع بخشی در ارایه خدمات آموزشی      ب * – اصلاح محتوا، ارتقای جایگاه و کارآمدی علوم انسانی  ج- رشد همزمان همه رشته های تحصیلی     د- تغییر ساختار رشته های موجود و توجه به علوم انسانی

 

۲8- این راهکار در راستای ارایه خدمات آموزشی و فرصت های تربیتی متناسب با مصالح جامعه و علایق دانش آموزان طراحی شده است .

الف * – رعایت اقتضائات هویت جنسیتی  ب- اصلاح طراحی و معماری فضاهای آموزشی

ج- گسترش و تدوین برنامه های خاص آموزشی   د- متناسب سازی فرهنگ سازمانی

 

۲9- این راهکار در جهت ارتقا منزلت لجتماعی و جایگاه حرفه ای منابع انسانی با تاکید بر نقش الگویی و جایگاه معلم است :

الف * – طراحی و استقرار نظام خاص باز نشستگی فرهنگیان  ب- تبیین دستاوردهای علمی و فنی تمدنا سلامی

ج- توسعه مشارکت بخش های دولتی و غیر دولتی   د- برقراری ارتباط سازمان یافته مراکز علمی- پژوهشی

 

۳۴ سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در ….ب ه تصویب نهایی رسیده است:

الف- شورای عالی آموزش و پرورش   ب * – شورای عالی انقلاب فرهنگی  ج- مجلس شورای اسلامی        د – وزارت آموزش و پرورش

 

۳۱- در بیانیه ی ارزش ها ساحت های شش گانه تعلیم و تربیت از این ویژگی برخوردارند:

الف * – جامعیت ،یکپارچگی و توجه متوازن به آن ها      ب- ترجیح بعضی از ساحت ها بر دیگر موارد  ج – اجرای مورد ی ساحت ها در صورت ضرورت   د- تدوین راهکارهای علمی در تحقق ساحت ها به تشخیص برنامه ریزان

 

۳۲- فرایند ترمیم سند تحول راهبردی نظام تعلیم و تربیت رسمی عمومی در بازده های زمانی چند ساله پیش بینی شده است :

الف – سالانه   ب- دو ساله    ج سه ساله    د * – پنج ساله

 

۳۳- کدام مورد به عنوان یک هدف عملیاتی به شمار می رود .

الف * – استقرار نظام ارزش یابی و تضمین کیفیت   ب- ایجاد نظام رتبه بندی مدارس ج- ساماندهی ساعاتک ار مربیان      د – استقرار نظام مکان یابی مدارس

 

۳۴- ارتقاء جایگاه ایران در ارزیابی های کیفیت جهانی در چار چوب معیارهای اسلامیر اهکار مناسبی برای هدف عملیاتی زیر است :

الف – تامین تخصیص و تنوع بخشی به منابع مالی    ب * – استقرار نظام ارزیابی و تضمین کیفیت  ج- مدیریت بهینه منابع و مصارف    د – ارزیابی از طرح های آموزشی داخلی

 

۳۵- تولید به کار گیری محتوای الکترونیکی متناسب با نیازدانش آموزان و مدارس راهکار ی برای تحقق هدف عملیاتی زیر است ؟

الف تغییر نظام آموزشی فعلی    ب- اهتمام به طراحی و اصلاح محتوا

ج- تغییر و نوآوری در نظام تعلیم و تربیت رسمی   د * – استفاده هوشمندانه از فناورهای نوین در ارتقا کیفیت

 

۳۶ – بازنگری و باز مهندسی ساختارها، ویه ها و روش هابا کدام راهکار زیر همخوانی ندارد. 

الف – اصلاح و بازنگری ساختار دوه های آ؛موزشی  ب – استقرار نظام مکان یابی مدارس

ج * – بهینه سازی و بهره برداری از منابع مادی و فیزیکی   د- استقرار و استفاده از نظام» دوری«

 

۳7- اولویت بخشی به رویکرد مدیریت مجتمع های آموزشی و تربیتی به این منظور صورت گرفته است :

الف * – اعمال مدیریت یکپارچه تربیتی در طول مدت تحصیلی   ب- هماهنگی بیشتر بخش های آموزشی ج- تغییر در ساختار نظام آموزشی فعلی       د – تعدد کمتر در ساختار و افزایش عملکرد

 

۳8- طراحی و اجرای الگوی بالندگی شغلی- حرفه ای برای منابع انسانی در راستای تحقق هدف عملیاتی زیر است :

الف – باز مهندسی ساختار ها و رویه ها    ب * – استقرار نظام ارزش یابی و تضمین کیفیت
ج- استقرار نظام جامع هدایت تحصیلی د – ارتقا و بهبود مستمر کیفیت مدیریت و راهبرد ی آموزشی

 

۳9- مسئو لیت بررسی ،تصویب و ابلاغ سیاست های اجرایی، طراحی ساز و کار، تحقق اهداف،ا صلاح ساختارها و ….توسط کدام نها د انجام می شود ؟

الف – وزارت آموزش و پرورش     ب – شورای عالی آموزش و پرورش  ج * – شورای عالی انقلاب فرهنگی        د – هیأت دولت

 

۴۴ – وزارت آموزش و پرورش در تحقق اهداف و مفاد سند چه مسئولیتی دارد :

الف سیاست گذاری و تصمیم گیری کلان  ب * – نهادینه سازی و اجرای سند ملی آموزش و پرورش ج – تصویب و ابلاغ سیاست اجرایی     د – اصلاح ساختار ها و فرایند های مربوط

 

۴۱- مهمترین نهاد تعلیم و تبت رسمی عمومی در بیانیه ی مأموریت ……است :

الف –  شورای عالی آموزش و پرورش    ب – شورای عالی انقلاب فرهنگی

ج * – وزارت آموزش و پرورش      د- کمسیون معین شورای عالی آموزش و پرورش

 

۴۲- در افق چشم انداز ۱۴۴۴ این مجموعه دارای ظرفیت تصمیم سازی برای تعلیم و تربیت رسمی عمومی است .

الف  – وزارت آموزش و پرورش          ب – فرهنگ سراها        ج * – مدرسه      د – مراکز تربیتی

 

۴۳- در دیدگاه مقام معظم رهبری طراحی برای آموزش و پرورش توسط کدام گروه باید محقق شود 

الف – صاحب نظران تعلیم و تربیت      ب- متخصصان حوزه ی تربیتی

ج- بهترین طراحان نظام های آموزشی      د * – بهترین و برجسته ترین فکرها

 

۴۴- تعامل اثر بخش وفعال نظام تعلیم و تربیت رسمی عمومی با سایر نهادها و دستگاههای مرتبط به ویژه نهاد خانواده و رسانه با تأکید بر چه اصلی صورت گرفته است ؟

الف * – کاهش مرزهای تعلیم و تربیت رسمی و غیر رسمی   ب- فرهنگ سازی مناسب توسط این نهاده

 

دانلود رایگان سند تحول بنیادین آموزش و پرورش pdf

پست قبلی

چند درس را میتوان تک ماده کرد +شرایط تک ماده و تبصره

پست‌ بعدی

زمان اعلام نتایج نمونه دولتی 1402 / تاریخ اعلام نتایج تیزهوشان

مرتبط پست ها

هیچ محتوایی موجود نیست
پست‌ بعدی

زمان اعلام نتایج نمونه دولتی 1402 / تاریخ اعلام نتایج تیزهوشان

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

آخرین مطالب

  • زمان اعلام نتایج نمونه دولتی 1402 / تاریخ اعلام نتایج تیزهوشان
  • نمونه سوالات سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با جواب
  • چند درس را میتوان تک ماده کرد +شرایط تک ماده و تبصره
  • رشته های بدون کنکور انسانی ۱۴۰۲
  • نحوه محاسبه نمره سالانه و شرایط قبولی در پایه دوازدهم
  • نحوه محاسبه تاثیر معدل در کنکور ۱۴۰۲
  • رشته های بدون کنکور ریاضی ۱۴۰۲
  • رشته های بدون کنکور تجربی ۱۴۰۲
  • سوالات نمونه دولتی 1402 1403 با جواب تشریحی
  • سوالات آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۰-۱۴۰۱ با جواب
  • سوالات کنکور انسانی ۱۴۰۱ با پاسخ تشریحی
  • سوالات نمونه دولتی نهم به دهم 99-1400 با جواب
  • نمونه سوال زبان یازدهم نوبت دوم با جواب
  • سوالات نهایی ریاضی نهم با جواب pdf خرداد 1402
  • پاسخنامه امتحان نهایی فارسی دهم ۱۴۰۲
  • پاسخنامه فیزیک دوازدهم نهایی 1402
  • خلاصه دینی دوازدهم برای امتحان نهایی (جزوه درس به درس)
  • نمونه سوالات دینی دوازدهم با جواب (امتحان نهایی)
  • نمونه سوال فصل هشت ریاضی هفتم با جواب
  • نمونه سوالات فصل 14 علوم هفتم با جواب (درس گردش مواد)
  • ریاضی چهارم صفحه ۱۴۴ با جواب کامل (فعالیت)
  • ریاضی چهارم صفحه ۱۴۲ و ۱۴۳ با جواب کامل (حل مسئله)
  • تدریس درس 14 علوم هفتم (آموزش فصل چهاردهم گردش مواد)
  • سوالات درس ۲۰ مطالعات هشتم با جواب کامل
  • ریاضی چهارم صفحه ۱۴۰ با جواب کامل
  • ریاضی چهارم صفحه ۱۳۶ با جواب کامل (فعالیت و کار در کلاس)
  • ریاضی چهارم صفحه ۱۳۵ با جواب کامل (کار در کلاس و فعالیت)
  • ریاضی چهارم صفحه ۱۳۴ با جواب کامل (فعالیت)
  • ریاضی چهارم صفحه ۱۳۳ با جواب کامل (کار در کلاس و تمرین)
  • ریاضی چهارم صفحه ۱۳۲ با جواب کامل (کار در کلاس و فعالیت)
  • ریاضی چهارم صفحه ۱۳۱ با جواب کامل (کار در کلاس و فعالیت)
  • ریاضی چهارم صفحه ۱۳۰ با جواب کامل (فعالیت)
  • ریاضی چهارم صفحه ۱۲۹ با جواب کامل (کار در کلاس و تمرین)
  • ریاضی چهارم صفحه ۱۲۸ با جواب کامل (کار در کلاس و فعالیت)
  • ریاضی چهارم صفحه ۱۲۷ با جواب کامل (کار در کلاس و فعالیت)
  • ریاضی چهارم صفحه ۱۲۶ با جواب کامل (فعالیت)
  • ریاضی چهارم صفحه ۱۲۵ با جواب کامل (کار در کلاس و فعالیت)
  • ریاضی چهارم صفحه ۱۲۴ با جواب کامل (کار در کلاس و فعالیت)
  • ریاضی چهارم صفحه ۱۲۳ با جواب کامل (کار در کلاس و فعالیت)
  • ریاضی چهارم صفحه ۱۲۲ با جواب کامل (فعالیت)
  • ریاضی چهارم صفحه ۱۲۱ با جواب کامل
  • ریاضی چهارم صفحه ۱۲۰ با جواب کامل (حل مسئله)
  • ریاضی چهارم صفحه ۱۱۸ با جواب (فرهنگ خواندن)
  • ریاضی چهارم صفحه ۱۱۶ و ۱۱۷ با جواب (مرور فصل)
  • ریاضی چهارم صفحه ۱۱۵ با جواب کامل (کاردرکلاس و تمرین)
  • ساختن ماده غذایی با جذب انرژی نور خورشید چه نام دارد
  • از اندوخته ی دانه استفاده میکند تا رشد کند
  • اگر سطح برگ گیاهی را با پارافین بپوشانیم چه روی میدهد چرا
  • فتوسنتز چگونه به کاهش آلودگی هوا کمک می کند
  • در راس حکومت سلجوقی چه قرار داشت
  • اصلی ترین شگرد شرکت های بزرگ برای جذب مخاطبان چیست
  • پایتخت شاهرخ کدام شهر بود مطالعات هشتم
  • خلاق المعانی ثانی لقب کیست و چرا این لقب را گرفت
  • اولین سرمایه ما برای خوشبختی در دنیا و آخرت چیست
  • پایتخت ملکشاه سلجوقی کجا بود مطالعات هشتم
  • اولین کودکستان ایران در کدام شهر ساخته شد کلاس چهارم
  • کتاب مشهور فردوسی چه نام دارد کلاس پنجم
  • سوالات فصل ۹ علوم نهم با جواب (درس نهم)
  • ریاضی چهارم صفحه ۱۱۴ با جواب کامل (کاردرکلاس و فعالیت)
  • ریاضی چهارم صفحه ۱۱۳ با جواب کامل (کاردرکلاس و فعالیت)

درباره ما

سایت (کمک درسی) محلی برای پاسخگویی به نیازهای دانش آموزان می باشد.
نمونه سوال امتحانی ، آزمون آنلاین ، کلاس آنلاین ، درسنامه آموزشی ، مدرسه یاب و معلم خصوصی برای تمام پایه ها (از اول ابتدایی تا کنکور) .

تماس با ما

بقیه دانش آموزان می خوانند

عمومی

ارتفاع مثلث قائم الزاویه

18 مهر 1401
کنکور

بهترین رشته های پزشکی به ترتیب

13 مرداد 1401
پایه نهم

امتحان نوبت دوم فارسی نهم با جواب

9 خرداد 1401
پایه هفتم

نمونه سوالات نوبت اول اجتماعی هفتم با جواب

24 دی 1400
عمومی

هم خانواده معرفت چیست

18 مهر 1401
کنکور

مدارک لازم برای دریافت نتایج کنکور

11 مرداد 1401
پنجم ابتدایی

هم خانواده درس رقص باد خنده ی گل

5 دی 1401
اخبار تحصیلی

در هنرستان صدر تهران چه خبر است

2 آبان 1401
پایه ششم

چرا باید از دوستی های افراطی پرهیز کرد

10 بهمن 1400
پایه هشتم

جواب فعالیت های درس 6 مطالعات هشتم

15 دی 1400
پنجم ابتدایی

پایتخت کشور ترکمنستان کدام شهر است

26 دی 1401
پایه یازدهم

نمونه سوال زبان یازدهم

24 اردیبهشت 1401
پنجم ابتدایی

کاربرگه شماره 9 مطالعات پنجم ابتدایی با جواب

2 اسفند 1400
پایه نهم

نمونه سوال امتحان ریاضی نهم خرداد (نوبت دوم)

9 خرداد 1401

© 2022 کلاس نوین - تمامی حقوق مادی و معنوی برای classnovin.ir محفوظ می باشد.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • اخبار تحصیلی
  • اول ابتدایی
  • دوم ابتدایی
  • سوم ابتدایی
  • چهارم ابتدایی
  • پنجم ابتدایی
  • پایه ششم
  • پایه هفتم
  • پایه هشتم
  • پایه نهم
  • پایه دهم
  • پایه یازدهم
  • پایه دوازدهم
  • کنکور